четвер, 14 травня 2020 р.

Сім’я – найважливіше!

Сьогодні, 15 травня, вся країна відзначає Міжнародний день сім'ї, метою якого є звернути увагу суспільства на важливість сім'ї та проблеми, які часто виникають в сім'ях.

Сім'я - це основа будь-якого суспільства. Саме з сім'ї починається соціалізація дитини, оскільки в ранньому віці вона знаходиться переважно з батьками. Від них малюк дізнається про добро і зло, вчиться справедливості, засвоює норми поведінки. У сім'ї закладаються основи розвитку майбутньої особистості. А ось якими вони будуть, залежить від взаємовідносин батьків і дітей.

Найголовніше, що повинна забезпечити сім'я, - відчуття  захищеності для дитини. Тільки відчуваючи себе в безпеці, малюк може припинити хвилюватися і розвивати впевненість у собі. А як відомо, впевнена в собі людина швидше встановлює контакти з оточенням, не боїться братися за нову роботу і завжди намагається працювати над собою. Саме такі люди є рушійною силою суспільства.

Сім'я формує в дитини почуття відповідальності, привчає її до справедливості. Моральні якості, набуті в дитинстві, стають основою для подальшого розвитку особистості. Доведено, що діти вибудовують своє життя, спираючись на ту модель поведінки, яку засвоїли в дитинстві від своїх батьків.

Взаємовідносини, побудовані на повазі, підтримці і доброзичливості, сприяють емоційному здоров'ю всіх членів сім'ї. Особливо це важливо для дитини, яка тільки пізнає світ і шукає своє місце в ньому. Завдання батьків - допомогти дитині розкрити свій потенціал, дозволити їй бути собою і забезпечити їй щасливе дитинство.

Батьки завжди прагнуть дати дитині все найкраще і створити комфортні умови для її розвитку. При цьому багато батьків забувають, що запорукою щастя дитини є щаслива сім'я, в якій панує гармонія і любов. 

Бережіть свою сім’ю, будьте завжди здорові й щасливі, любіть і підтримуйте одне одного. Нехай ваша сім'я буде міцною, щасливою, не знає бід і негараздів!

За матеріалами: ЗМІ


Немає коментарів:

Дописати коментар