субота, 17 жовтня 2020 р.

Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті

 

15 вересня в Україні почала діяти Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545 (далі обрати "3") Лінія створена із метою підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, а також спеціалістів, які працюють у контакті із дітьми щодо попередження та реагування на ризики, із якими діти можуть зіткнутися в Інтернеті.

Також дорослі можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань додатків, якими діти користуються в цифровому середовищі.
Консультаційна лінія, в першу чергу, орієнтована на:
🟣 дітей, які зіштовхнулись із проблемами онлайн,
🟣 дорослих, чиї діти мають проблеми в мережі Інтернет.
Проте зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в Інтернеті.
Спеціалісти 1545 (далі обрати "3") працюють цілодобово та надають інформацію щодо:
🟣 безпечної поведінки в цифровому середовищі для попередження насильства,
🟣 порушення прав та інших зловживань в Інтернеті,
🟣 шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.
Лінія створена
Урядовий контактний центр
в партнерстві з освітнім проєктом #stop_sexтинг та за підтримки телеком-оператора
Датагруп
спільно з Патронатною службою Віце-прем’єр міністра-міністра цифрової трансформації України,
Міністерство соціальної політики України
,
Міністерство внутрішніх справ
та Уповноваженим президента України з прав дитини
Микола Кулеба
!

Немає коментарів:

Дописати коментар