середу, 21 жовтня 2020 р.

Тест "Моя самооцінка"

 

Методика вивчення рівня самооцінки 

    Виявити самооцінку можливо за допомогою психологічного тесту-опитувальника. Цей опитувальник включає в себе 32 твердження,  на кожне з яких необхідно обрати один з п’яти варіантів відповіді.  Кожна відповідь кодується балами за схемою: дуже часто – 4,     часто – 3,     інколи – 2,   рідко – 1,   ніколи – 0.


Судження

1.  Мені хочеться, щоб друзі підбадьорювали мене.

2.  Постійно відчуваю свою відповідальність за навчання.

3.  Мене хвилює моє майбутнє.

4.  Багато хто ненавидить мене.

5.  Я менш ініціативний, ніж інші.

6.  Мене хвилює мій психічний стан.

7.  Я боюсь здатися невігласом.

8.  Зовнішність інших набагато привабливіша, ніж моя.

9.  Я боюсь виступати з промовою перед незнайомими людь¬ми.

10. Я часто роблю помилки.

11. Шкода, що я не вмію говорити з людьми як слід.

12. Шкода, що мені не вистачає впевненості у собі.

13. Я волів би, щоб інші люди частіше схвалювали мої дії.

14. Я занадто скромний.

15. Моє життя марне.

16. Багато хто неправильно думає про мене.

17. Мені немає з ким поділитися своїми думками.

18. Люди чекають від мене забагато.

19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.

20. Я трохи соромлюсь.

21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.

22. Я не відчуваю себе у безпеці.

23. Я часто хвилююся, та даремно.

24. Я почуваю себе ніяково, коли входжу до кімнати, де вже сидять люди.

25. Я почуваю себе скуто.

26. Я відчуваю, що люди говорять про мене за моєю спиною.

27. Я впевнений, що люди майже все сприймають легше, ніж я.

28. Мені здається, що зі мною має трапитись якась прикрість.

29.Мене непокоїть думка про те, як люди ставляться до мене.

30.Шкода, що я не дуже комунікабельний.

31.У суперечках я висловлююсь тільки тоді, коли впевнений у своїй правоті.

32.Я думаю про те, чого чекає від мене клас.

 Обробка результатів

Для виявлення рівня самооцінки потрібно підсумувати бали за всіма 32 судженнями:

Від 0 до 25 балів. Свідчить про високий рівень самооцінки, за яким людина, як правило, не обтяжена «комплексом неповноцінності», правильно реагує на зауваження інших і рідко піддає сумніву власні дії.

Від 26 до 45 балів. Свідчить про середній рівень самооцінки, коли лю-дина рідко страждає від «комплексу неповноцінності» й лише іноді намагається підлаштуватись під думку інших.

Від 46 до 128 балів. Вказує на низький рівень самооцінки, що сигналізує про те, що людина болісно сприймає критичні зауваження на свою адресу, на¬магається завжди рахуватися з думкою оточуючих і часто страждає від «комплексу неповноцінності». Слід постаратися краще дізнатися, який ти насправді і прийняти себе з усіма своїми достоїнствами і недоліками, можливостями та обмеженнями, бажаннями і прагненнями. Іншого такого як ти - не було і не буде. Тому люби і цінуй себе. Як і кожна людина, ти можеш помилятися - це властиво людській природі. Але засуджувати можна лише вчинки людини, особистість ж його завжди і безумовно цінна і гарна (хоча б для нього самого).
Джерело: Самооцінка учня / упоряд. С. Максименко, Н. Шевченко, О. Главник. – К. : Главник, 2004. – С. 33-34.


Немає коментарів:

Дописати коментар