понеділок, 21 вересня 2020 р.

Тест «Рівень комунікативного контролю в спілкуванні»

 

 

Методика призначена для вивчення рівня комунікативного контролю. Згідно М. Шнайдеру, люди з високим комунікативним контролем управляють своїми емоційними проявами, добре обізнані, де і як себе вести. Разом з тим вони відчувають значні труднощі в спонтанності самовираження, не люблять непрогнозованих ситуацій. Люди з низьким комунікативним контролем безпосередні і відкриті, але можуть сприйматися оточуючими як занадто прямолінійні і нав`язливі.

Оцініть кожне із тверджень, що описують реакції на деякі ситуації: правильне (П) або неправильне (Н) стосовно Вас.

№ з/п

Твердження

 

 

1

Вважаю, що складно наслідувати особливості поведінки інших людей

 

 

2

Я зміг би клеїти дурня, щоб привернути увагу чи побавити оточуючих

 

 

3

Я міг би стати непоганим актором

 

 

4

Іншим людям інколи здається, що я пережи­ваю щось значно сильніше, ніж це є насправді

 

 

5

У компанії я рідко перебуваю в центрі уваги

 

 

6

У різних ситуаціях і в спілкуванні з різними людьми я часто поводжуся по-різному

 

 

7

Я можу відстоювати тільки те, в чому переко­наний

 

 

     8

Щоб бути успішним у справах та взаєминах із людьми, я намагаюсь бути таким,

 яким мене сподіваються бачити

 

 

9

Я можу бути привітним із людьми, до яких я погано ставлюсь

 

 

10

Я не завжди такий, яким здаюся

Нарахуйте собі по одному балу за відповідь «неправильне» (Н) на 1, 6, 7 питання та за «правильне» (П) на всі інші.

Ключ

  • 0–3 бали — низький комунікативний контроль. Імпульсивність у спілкуванні, відкритість, розкутість, поведінка мало піддається змінам в залежності від ситуації спілкування і не завжди співвідноситься з поведінкою інших людей.
  • 4–6 бали — середній комунікативний контроль. Успілкуванні безпосередній, щиро ставиться до інших. Але стриманий в емоційних проявах, співвідносить свої реакції з поведінкою оточуючих людей.
  • 7–10 балів — високий комунікативний контроль. Керує вираженням своїх емоцій, добре обізнані, де і як себе вести. Разом з тим вони відчуває значні труднощі в спонтанності самовираження, не любить непрогнозованих ситуацій.

Немає коментарів:

Дописати коментар